Friday 22 November 2013

Chalo Aik Baar Phir Se Ajnabi Ban Jain


Roman Urdu   رومن اردو

Chalo Ekk Baar Phir Sey Ajnabi Ban Jain Hum Donon
Naa Mein Tum Sey Koi Umeed Rakhon Dilnawazi Ki
Na Tm Meri Taraf Daikho Ghalt Andaz Nazron Sey
Naa Merey Dil Ki Dhadkn Larkharay Meri Baton Se
Na Zahir Ho Tumhari Kashmaksh Kar Raaz Nazron Se
Tumhein Bhi Koi Uljhan Rokti Hai Paish Qadmi Se
Mujhe Bhi Log Kehtey Hain Ye Jalway Paraye Hain

Merey Hamrah Bhi Ruswayan Hain Mere Maazi Ki
Tumharey Sath Bhi Guzri Hui Raton Kay Saye Hain
Taaruf Rog Ban Jaye To Iss Ko Bhoolna Behtar
Taaluq Bojh Ban Jaye To Uss Ko Torna Achha
Wo Afsana Jissey Takmeel Takk Lana Na Ho Mumkin
Ussey Aik Khoobsurat More Daykr Chodna Achha
Chalo Ekk Baar Phir Se Ajnabi Ban Jain Hum Donon
Chalo Ekk Baar Phir Sey Ajnabi

Urdu   اردو

چلو اک بار پھر سے اجنبی بن جائیں ہم دونوں
نہ میں تم سے کوئی اُمید رکھوں دل نوازی کی
نہ تم میری طرف دیکھو غلط انداز نظروں سے
نہ میر ےدل کی دھڑکن لڑکھڑائے میری باتوں سے
نہ ظاہر ہو تمہاری کشمکش کا راز نظروں سے
تمہیں بھی کوئی الجھن روکتی ہے پیش قدمی سے
مجھے بھی لوگ کہتے ہیں یہ جلوے پرائے ہیں
میرے ہمراہ بھی رسوائیاں ہیں میرے ماضی کی
تمہارے ساتھ بھی گزری راتوں کے سائے ہیں
تعارف روگ بن جائے تو اس کو بھولنا بہتر
تعلق بوجھ بن جائے تو اس کو توڑنا اچھا
وہ افسانہ جسے تکمیل تک لانا نہ ہو ممکن
اسے ایک خوبصورت موڑ دے کر چھوڑنا اچھا
چلو اک بار پھر سے اجنبی بن جائیں ہم دونوں
چلو اک بار پھر سے اجنبی۔۔۔

No comments:

Post a Comment